Bilety
Kasa czynna jest w czwartki i piątki w godzinach 13:00-19:00 oraz  na godzinę przed każdym koncertem w miejscu, w którym będzie się on odbywał. Zachęcamy do zakupu biletów online.
Banner front

Artyści

Fily Diakite

Urodziła się w Stargardzie Szczecińskim i tam rozpoczęła naukę na instrumencie, którą kontynuowała następnie w Warszawie w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych imienia Karola Szymanowskiego a następnie na Uniwersytecie Muzycznym im.  Fryderyka Chopina. 
Jest laureatką wielu festiwali i konkursów muzycznych, w których brała udział od najmłodszych lat. Uczestniczyła także w licznych w warsztatach muzycznych, doskonaląc swoje umiejętności oraz w ważnych projektach orkiestrowych pod dyrekcją znakomitych artystów Jerzego Maksymiuka i Antoniego Wita. 
Brała udział w międzynarodowych festiwalach, między innymi w Edynburgu oraz w Korei Południowej. 
Przez wiele lat współpracowała z orkiestrą Filharmonia Dowcipu Waldemara Malickiego jako altowiolistka oraz wokalistka zespołu. Z zespołem tym odbyła tournee koncertowe do Chin. 
Prowadziła działalność pedagogiczną w Yamaha Music School oraz w prywatnej szkole muzycznej Fabryka Muzyki w Warszawie. 
Aktualnie, od 2015 roku jest muzykiem Filharmonii Warmińsko-Mazurskiej im Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie oraz nauczycielem klasy altówki w Państwowej Szkole Muzycznej I i II stopnia w tym mieście.
 

Fily Diakite
Sebastian Frankiewicz

Sebastian Frankiewicz

Sebastian Frankiewicz perkusista. Jest absolwentem Wydziału Jazzu katowickiej Akademii Muzycznej. Laureat konkursów Jazz Nad Odrą we Wrocławiu, Festiwalu Standardów Jazzowych w Siedlcach, Złotego Krokusa w Jeleniej Górze i Bielskiej Zadymki Jazzowej. Od 2002 roku współpracuje z Michałem Urbaniakiem. W latach ubiegłych członek zespołów Janusza Muniaka, Zbigniewa Namysłowskiego, Artura Dutkiewicza, Mariusza Lubomskiego, Miki Urbaniak, Zbigniewa Wegehaupta. Koncertuje z Lorą Szafran, Grzegorzem Karnasem, Agą Zaryan, Katarzyną Cerekwicką, Urszulą Dudziak, Bisquit, Grażyną Auguścik, Wojciechem Karolakiem, Januszem Skowronem. Ma na swoim koncie złotą płytę za projekt „Pogadaj ze mną” z tekstami Wojciecha Młynarskiego i muzyką Włodzimierza Nahornego. Występował na festiwalach jazzowych m. in. w Buenos Aires, Londynie, Wiedniu, Baku, Petersburgu, Tel Avivie, Hawanie, Pekinie, Meksyku, Bukareszcie, Sibiu, Kiszyniowie, Moskwie, Kopenhadze. W 2012 roku trio Nowicki/Święs/Frankiewicz, zostało nominowane do nagrody Fryderyk za debiutancką płytę Pathfinder. Był stypendystą Ministra Kultury I Dziedzictwa Narodowego. Od 2016 roku jest asystentem w klasie perkusji jazzowej na Uniwersytecie Rzeszowskim. W swoim artystycznym dorobku ma około 40tu nagranych płyt. Obok aktywności pedagogicznej i koncertowej dużą część jego działalności stanowi praca muzyka sesyjnego przy produkcjach telewizyjnych takich jak: Twoja Twarz Brzmi Znajomo czy Taniec z Gwiazdami.

Cristian Ifrim

Urodził się w Bukareszcie i tutaj ukończył wyższe studia muzyczne w klasie skrzypiec i altówki na Uniwersytecie Muzycznym. Uczestniczył w wielu kursach mistrzowskich i festiwalach młodzieży muzycznej w swoim kraju, w Niemczech, we Francji oraz w dawnej Jugosławii.
Po ukończeniu studiów podjął pracę jako pierwszy skrzypek w Orkiestrze Filharmonii Narodowej w Bukareszcie, a od 1986 roku jako solista grupy altówek w Orkiestrze Symfonicznej Euskadi w San Sebastian (Hiszpania). 
Jest laureatem pierwszej nagrody na Międzynarodowym Konkursie Kwartetów w Colmar, ktorą zdobył wraz z kwartetem Orkiestry Filharmonii Narodowej w Bukareszcie "Pro- Musica" oraz pierwszej nagrody w Międzynarodowym Konkursie "Nicanor Zabaleta" w San Sebastian jako skrzypek - solista.
Od roku 1986 współpracuje z hiszpańskim kompozytorem Alberto Iglesias, nagrywając ścieżki dżwiękowe do filmów Almodovara, Medema i innych ważnych reżyserów kina hiszpańskiego. Współpracuje z wieloma orkiestrami symfonicznymi zapraszany jako solista  skrzypiec  i altówek (Lille, Sewilla, Bukareszt, Bordeaux, Pampeluna, Rzym). 
Prowadzi także dzialność kameralną z "Cuarteto Amadeus" oraz "Claret Piano Quartet", który tworzy wraz ze znakomitymi muzykami  hiszpańskimi, Gerardem  i Luisem  Claretem  oraz Maruxa Llorente. Jest także pierwszym skrzypkiem kwartetu „Quatuor Europa”. Z zespołami tymi brał udział w wielu festiwalach muzycznych w Hiszpanii, we Francji, Polsce, Szwajcarii, Włoszech i Azji oraz dokonał wielu nagrań dla najważniejszych firm dyskograficznych w Europie.
Cristian Ifrim występuje także jako solista grając recitale i koncerty z wieloma orkiestrami. 
Prowadzi także działalność pedagogiczną, będąc powszechnie cenionym i uznanym wykładowcą, zapraszanym na wiele kursów mistrzowskich dla młodzieży.
W roku 2011 otrzymał katedrę skrzypiec i altówki w Wyższej Szkoły Muzycznej w Pampelunie (Nawarra). Od września 2015 zajmuje stanowisko profesora skrzypiec i muzyki kameralnej na Wydziale Muzyki Uniwersytetu Alfonso X El Sabio w Madrycie.

Cristian Ifrim
Patrycja Kotlarska

Patrycja Kotlarska

W styczniu 2017 roku Program Pierwszy Polskiego Radia zestawił chopinowskie interpretacje Grzegorza Niemczuka w jednym szeregu z tak wybitnymi artystami jak Martha Argerich, Maurizio Pollini i Adam Harasiewicz. Niewątpliwie miała na to wpływ rozwijająca się od kilku lat w zawrotnym tempie kariera młodego artysty, należącego obecnie do najbardziej aktywnych polskich pianistów klasycznych.
 Jego bogata, międzynarodowa kariera solowa, trwająca już 17 lat, zawiodła go do wielu prestiżowych sal koncertowych na całym świecie. Pianista wystąpił do tej pory z ponad 400 recitalami i koncertami, odwiedzając 36 krajów na 6 kontynentach (Polska, Czechy, Cypr, Słowacja, Niemcy, Litwa, Rosja, Austria, Chorwacja, Serbia, Bułgaria, Szwajcaria, Włochy, Belgia, Francja, Hiszpania, Wielka Brytania, Rumunia, Finlandia, Norwegia, Etiopia, Tanzania, Japonia, Chiny, Korea Południowa, Singapur, Malezja, Australia, Peru, Brazylia, Ekwador, Kostaryka, Kolumbia, Stany Zjednoczone, Jamajka, Curacao). Często prowadzi swoje własne koncerty, wprowadzając słuchaczy w tajniki wykonywanej muzyki i przybliżając ciekawe fakty z biografii kompozytorów. Szczególnie ceniony jest w Azji: po spektakularnym debiucie solowym w Tokio w lipcu 2017 roku, w prestiżowym magazynie „Chopin" ukazała się niezwykle entuzjastyczna recenzja, Ten występ zaowocował kolejnymi zaproszeniami na recitale w Japonii (Tokio, Osaka, Nagoja, Sapporo, Asahikawa, Obihiro, Hakodate, Aomori), jak również kontraktem z magazynem „Chopin" na comiesięczne artykuły o wykonawstwie muzyki F. Chopina. W grudniu 2017 zadebiutował w Chinach, gdzie w ramach Festiwalu "Polskie Kręgi Sztuki" (największego festiwalu polskiej sztuki w Chinach) wystąpił w prestiżowej Beijing Concert Hall. Koncert ten odbił się szerokim echem we wszystkich najważniejszych mediach chińskich. Od tego czasu regularnie występował w Chinach, stając się ważną częścią festiwalu "Kręgi Sztuki". Jest również ulubieńcem norweskiej publiczności – wystąpił do tej pory w ponad 30 różnych miastach Norwegii, wszędzie wzbudzając wielki entuzjazm i otrzymując zaproszenia na kolejne występy. Pandemia COVID-19, która wybuchła na początku 2020 roku wstrzymała wprawdzie działalność koncertową pianisty, jednak otworzyła przestrzeń na aktywność w Internecie. Grzegorz Niemczuk w kwietniu 2020 roku rozpoczął bezprecedensowy i unikatowy w skali światowej projekt nagrań filmów-wykładów o wszystkich utworach Fryderyka Chopina, przeznaczonych przede wszystkim dla melomanów, chcących głębiej zrozumieć arcydzieła najwybitniejszego polskiego kompozytora. Do końca stycznia 2022 roku powstało 320 odcinków w dwóch wersjach językowych (po polsku i angielsku) publikowanych na YouTube oraz na oficjalnej stronie pianisty na Facebooku. Na rok 2023 planowane jest nagranie studyjne wszystkich utworów Fryderyka Chopina.
Pianista posiada bardzo rozbudowany repertuar obejmujący ponad 300 utworów solowych i 28 koncertów na fortepian z orkiestrą od epoki baroku po muzykę XX i XXI wieku.
Obecnie mieszka w Bielsku-Białej. Od października 2017 roku jest doktorem sztuki, pracując na Uniwersytecie Śląskim (Wydział Artystyczny) na stanowisku adiunkta. Jego studenci odnoszą sukcesy na ogólnopolskich i międzynarodowych konkursach pianistycznych. Jest również zapraszany do prowadzenia kursów mistrzowskich na wielu uczelniach muzycznych na całym świecie, w tym: the Nanyang Academy of Art w Singapurze, Norges Musikkhøgskole w Oslo, University in Agder, Kristiansand, University of the West Indies w Kingston na Jamajce, Uniwersytet Stanowy Santa Catarina we Florianopolis, Uniwersytet Stanowy w Porto Alegre, w Brazylii, Konserwatorium Muzyczne w Limie, w Peru, Xiamen University oraz Changde University w Chinach.

Jacek Kotlarski

Urodzony 05.09.1970 roku w Wolsztynie.
Absolwent Liceum Muzycznego im. Mieczysława Karłowicza w Poznaniu w klasie trąbki (rok 1989), następnie Studium Piosenkarskiego w Poznaniu (1992), aż w końcu Akademii Muzycznej im. I.J. Paderewskiego w Poznaniu na wydziale Jazzu i Muzyki Rozrywkowej w klasie śpiewu (2017).
Od roku 2000 związany z teatrem Muzycznym Roma w Warszawie, biorąc kolejno udział w spektaklach : Miss Saigon, Grease, Koty, Taniec Wampirów, Deszczowa Piosenka, Ale Musicale, Mamma Mia oraz Piloci. 
Posiada na swoim koncie szereg solowych recitali i koncertów z towarzyszeniem zarówno własnego combo instrumentalnego jak i wielu orkiestr filharmoników polskich.
Wokalista sesyjny, nagrywający i współpracujący z takimi artystami jak: Irena Santor, Ewa Bem, Maryla Rodowicz, Ryszard Rynkowski, Andrzej Zaucha, Zbigniew Wodecki, etc. Śpiewał w wielu programach telewizyjnych: Taniec z Gwiazdami, Jak Oni Śpiewają, Tylko Nas Dwoje, Idol, Zacisze Gwiazd.
Wielokrotny uczestnik największych polskich festiwali muzyki rozrywkowej (Opole, Sopot, Top Trendy etc).
W roku 2008 prezentował solowe partie projektu symfonicznego Johna Lorda, współzałożyciela i wybitnego „hammondzisty” legendarnej brytyjskiej rockowej grupy Deep Purple.
W roku 2010 wcielił się w jedną z głównych ról musicalu Swing, wystawianego na deskach Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu.
8 maja 2011 roku śpiewał w jednej z najbardziej prestiżowych sal koncertowych świata „Roy Thomson Hall” w Toronto (Kanada) wykonując arie z Oratorium Miłosierdzie Boże Zbigniewa Małkowicza.
Wiosną 2012 ukazał się jego pierwszy solowy, autorski album, który powstał w kooprodukcji z pianistą, aranżerem i kompozytorem Krzysztofem Herdzinem, wydany przez Polskie Radio pt. „Nigdy nie jest za późno”.
Posiada także w swoim dorobku gościnny udział w jedenastu projektach płytowych takich artystów jak: Krzysztof Herdzin, Filp Sojka,Michał Grott, Dawid Lubowicz.
Od roku 2016 zajmuje stanowisko trenera wokalnego solistów Teatru Muzycznego Roma, przygotowując ich do ról w spektaklach Mamma Mia, Last Five Years, Piloci, Once, Przypadki Robinsona Crusoe.
Rok później obejmuje stanowisko wykładowcy „Stylistyki Musicalowej” na wydziale Wokalno - Aktorskim Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie.

Jacek Kotlarski
Marcin Koziak

Marcin Koziak

Marcin Koziak urodził się w 1989 roku w Krakowie, w rodzinie o muzycznych tradycjach. W wieku dziesięciu lat wygrał swój pierwszy ogólnopolski konkurs pianistyczny, a rok później debiutował z Orkiestrą Filharmonii Krakowskiej.
Mimo młodego wieku, koncerty zaprowadziły go już do 22 krajów Europy, Azji i Ameryki Północnej; występuje w Niemczech, Francji, Włoszech, Szwajcarii, Czechach, Austrii, Wielkiej Brytanii, Rosji, Izraelu, USA, Japonii, Chinach, Szwecji, Norwegii, Islandii, Estonii, Rumunii, Chorwacji, Gruzji, na Wyspach Kanaryjskich, Ukrainie i na Węgrzech w renomowanych salach takich jak Tokyo International Forum, Forbidden City Concert Hall (Pekin), National Centre for the Performing Arts (Pekin), Art Center of Kobe (Kobe, Japonia), Bass Performance Hall (Fort Worth, USA), Peabody Auditorium (Daytona Beach, USA), Ferguson Center for the Arts (Newport News, USA), Detroit Music Hall, Mechanics Hall (Worcester, USA), The Palladium (Carmel, USA), C.Y. Stephens Auditorium (Ames, USA), Renée and Henry Segerstrom Concert Hall (Costa Mesa, USA), Lehman Center for the Performing Arts (Nowy Jork), Cadogan Hall (Londyn), Salle Cortot (Paryż), Filharmonii Narodowej i Operze Narodowej w Warszawie, nowej Sali Koncertowej NOSPR w Katowicach, Auditorium di Milano, Wielkiej Sali Konserwatorium Genewskiego, Verdi Hall w Mediolanie, Auditorio Alfredo Kraus (Las Palmas) czy Vatroslav Lisinski Concert Hall w Zagrzebiu.
Miał zaszczyt współpracować z Alexandrem Lazarevem, Antonim Witem, George’m Tchitchinadze, Jerzym Maksymiukiem, Xieyang Chen, Maximiano Valdésem, Yip Wing-sie, Charles’em Olivieri-Munroe, Markiem Pijarowskim, Massimiliano Caldim, Stanisławem Krawczyńskim, Michałem Dworzyńskim, Bogusławem Dawidowem, José Maria Florêncio, Ernstem van Tielem, Maciejem Tworkiem występując z wieloma znanymi orkiestrami : China National Symphony Orchestra, Orkiestra Filharmonii Narodowej w Warszawie, Narodową Orkiestrą Symfoniczną Polskiego Radia, Royal Philharmonic Concert Orchestra, Sinfonia Varsovia, Hong Kong Sinfonietta, Sinfonietta Cracovia, Zagreb Philharmonic Orchestra, Orquestra Filarmonica de Gran Canaria, Orkiestrą Akademii Beethovenowskiej, Polską Orkiestra Sinfonia Iuventus, orkiestrami Filharmonii Krakowskiej, Bałtyckiej, Poznańskiej, Łódzkiej, Pomorskiej…
Oprócz solowych recitali oraz koncertów symfonicznych Marcin Koziak ma również przyjemność występować na recitalach kameralnych z Aleksandrą Kuls, Bartoszem Koziakiem, Magdaleną Bojanowicz oraz Agatą Szymczewską.
Pianista koncertował na wielu znaczących festiwalach oraz cyklach koncertowych: La Roque d’Anthéron International Piano Festival, Chopin i jego Europa, Rubinstein Piano Festival, Muzyka w Starym Krakowie, Emanacje, La Folle Journée au Japon, La Folle Journée au Varsovie, ASEM Culture and Arts Festival, Międzynarodowym Festiwalu Chopinowskim w Dusznikach Zdroju, Kiev Summer Music Evenings oraz na wielu innych, zapraszany do Genewy, Paryża, Aix-en-Provence, Mediolanu, Warszawy, Krakowa, Łodzi, Katowic…
W 2016 roku wyjechał na tournée po Stanach Zjednoczonych, podczas którego zagrał 33 koncerty z Orkiestrą Symfoniczną Filharmonii Bałtyckiej. Wykonując koncerty Beethovena, Chopina oraz Czajkowskiego wystąpił m.in. w Nowym Jorku, Detroit, Las Vegas, Costa Mesa (Kalifornia), Fairfax (Wirginia), Daytona Beach (Floryda) i wielu innych.
1 marca 2010 artysta wystąpił na Gali Otwarcia Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie w dniu 200. rocznicy urodzin kompozytora, a 1 lipca 2011 na galowym koncercie w Termach Karakalli w Rzymie, zorganizowanym z okazji inauguracji Polskiej Prezydencji w Unii Europejskiej. 4 maja 2011 miał zaszczyt wystąpić dla Jej Wysokości Królowej Szwecji Sylwii i Pierwszej Damy Rzeczpospolitej Polskiej Anny Komorowskiej podczas oficjalnej wizyty JW w Polsce.
Jego koncerty były transmitowane przez japońskie radio Ottava, radio France Musique, Polskie Radio i Telewizję Polską. Posiada w swoim w dorobku dwie płyty z muzyką Fryderyka Chopina.

Aleksandra Kuls

Spośród wielu osiągnięć artystki należy wymienić I nagrodę na Międzynarodowym Konkursie Skrzypcowym im. Jozsefa Szigetiego w Budapeszcie (wrzesień 2012), a także dwie nagrody specjalne na Międzynarodowym Konkursie Skrzypcowym im. Henryka Wieniawskiego w Poznaniu (2011). Skrzypaczka została też laureatką II miejsca na Międzynarodowym Konkursie Skrzypcowym im. Grażyny Bacewicz w Łodzi (grudzień 2019) oraz II nagrody i nagród specjalnych w VI Międzynarodowym Konkursie im. Tadeusza Wrońskiego na skrzypce solo (2020).
W ostatnim czasie wraz pianistą Marcinem Koziakiem została uhonorowana III nagrodą w II Międzynarodowym Konkursie Muzyki Polskiej im. Stanisława Moniuszki w kategorii zespoły kameralne (2021). 
W 2015 r. ukończyła studia w klasie profesor Kai Danczowskiej na Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie. Od 2016 roku pracuje na stanowisku asystenta w Katedrze Skrzypiec i Altówki macierzystej uczelni.
Aleksandra Kuls występowała jako solistka nie tylko w wielu miastach Polski (m.in. z Orkiestrą Symfoniczną Filharmonii Narodowej i Filharmonii Krakowskiej, NOSPR, Orkiestrą Sinfonia Varsovia) ale także w USA, we Włoszech, we Francji, w Hiszpanii (z orkiestrami Real Filharmonia de Galicia oraz Orquesta Sinfónica de Navarra), w Niemczech (z Orkiestrą Filharmonii Zielonogórskiej), w Brazylii (z Orquestra Sinfonica do Paraná), w Turcji (z Istanbul Devlet Senfoni Orkestrası), na Węgrzech (z Duna Symphony Orchestra), na Ukrainie (z Orkiestrą Filharmonii Lwowskiej), w Chinach (z China Philharmonic Orchestra). Brała udział w międzynarodowych festiwalach: Chopin i jego Europa (2012-2015), Polish Culture Festival w Pekinie (2014), Festiwal Krzysztofa Pendereckiego w Warszawie (2013), International Kaposvár Chamber Music Festival na Węgrzech (2013), Muzyka w Starym Krakowie (2012), Międzynarodowy Festiwal Młodych Laureatów Konkursów Muzycznych w Katowicach (2012). Artystka miała zaszczyt współpracować z dyrygentami takimi jak: Tadeusz Strugała, Antoni Wit, Krzysztof Penderecki, Jerzy Maksymiuk, Marek Pijarowski, Michał Dworzyński, Andrés Mustonen, Yan Pascal Tortelier, Yang Yang, Stanisław Krawczyński i wielu innych. Uczestniczyła m.in. w kursach mistrzowskich Maxima Vengerova. 
Aleksandra Kuls otrzymała liczne stypendia i nagrody za działalność artystyczną, m.in.: nagrodę „Paszport Polityki 2011” w kategorii muzyka poważna, nagrodę i stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2011, 2012), stypendium Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego (2012), stypendium Młoda Polska na realizację debiutanckiej płyty (2013) i inne.
Artystka posiada bogatą dyskografię: nagrała dwie płyty dla firmy DUX (w duecie z Justyną Danczowską oraz z utworami na skrzypce solo. Płyta solowa była nominowana do nagrody „Fryderyk”); zarejestrowała również utwory rzadko pojawiające się w programach koncertowych: Koncert skrzypcowy Ignacego Waghaltera (wraz z orkiestrą Sinfonia Varsovia pod dyrekcją Andresa Mustonena), utwory skrzypcowe Giorgy Catoire'a (w duecie z J. Danczowską dla wydawnictwa Sarton Records), Rapsodię Polską Stefana Poradowskiego
(z Polską Orkiestrą Radiową w Warszawie, dyr. Paweł Przytocki), Offertorium Sofii Gubaiduliny (nagranie live DVD z Koncertu na Zamku w Pieskowej Skale, orkiestra CORda Cracovia, dyr. Marek Moś), Rapsodię Polską na skrzypce i orkiestrę Stefana Poradowskiego (nagranie dla Polskiego Radia, Polska Orkiestra Radiowa, dyr. Paweł Przytocki).

Aleksandra Kuls
Magdalena Miszewska-Zasadna

Magdalena Miszewska-Zasadna

Urodzona w Toruniu, ukończyła Akademię Muzyczną im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy na Wydziale Instrumentalnym oraz Podyplomowe Studium Instrumentalistyki o specjalności akordeon. Od 2002r. prowadzi klasę akordeonu w Zespole Szkół Muzycznych im. K. Szymanowskiego w Toruniu. Wielu uczniów tej klasy otrzymało wyróżnienia podczas konkursów i festiwali regionalnych, ogólnopolskich oraz międzynarodowych. W latach 2005-2015 ściśle współpracowała z Toruńską Orkiestrą Symfoniczną jako prelegent audycji muzycznych organizowanych przez orkiestrę dla przedszkoli, szkół podstawowych i ponadpodstawowych województwa kujawsko – pomorskiego. Była konferansjerem  rozmaitych koncertów w ramach projektów TOS. Od 2017 r. jest członkiem zarządu Pomorskiego Towarzystwa Muzycznego.  Prowadzi i gra podczas koncertów organizowanych przez PTM.  Prowadzi własną działalność koncertową jako solistka i kameralistka. Pasjonuje się polskim folklorem. Od 1999r. jest członkiem kapeli Zespołu Pieśni i Tańca „Ziemia Bydgoska”, z którym koncertuje w Polsce i poza jej granicami.  W listopadzie 2018r. otrzymała wyróżnienie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego „ Zasłużony dla kultury polskiej”.

Esperanza Hernández Muñoz

Urodziła się w Madrycie w Hiszpanii. Ukończyła w 2013 roku wyższe studia w Akademii Muzycznej Joaquim Rodrigo w Walencji.  Następnie odbyła studia podyplomowe w Conservatorio di Musica Giovani Batista Martini w Bolonii, we Włoszech. 
Brała udział w wielu kursach mistrzowskich zarówno w Hiszpanii, jak i we Włoszech oraz w Niemczech doskonaląc swój kunszt artystyczny pod okiem wiem znakomitych wykonawców i pedagogów wiolonczeli.
Współpracowała z wieloma orkiestrami hiszpańskimi takimi jak JOCMA w Madrycie, Orquesta  Filarmonica Uniwersytetu w Walencji,  Barbieri Symphony Orchestra  oraz we Włoszech: Philharmonic Orchestra of Teatro Comunale i Orchestra Senza Spine w Bolonii oraz w Austrii w Tiroler Festspiele w Erl.
Występowała jako solistka w wielu projektach międzynarodowych zarówno w Hiszpanii, jak i we Włoszech oraz w licznych zespołach kameralnych: Ensemble Palau, An die Musik trio oraz w kwartecie Avista. 
Prowadziła działalność pedagogiczną w Asocacion Acacias - Picayo w Walencji i w szkole muzycznej w Dywitach filia w Dobrym Mieście.
Obecnie, od roku 2016 roku pracuje w Filharmonii Warmińsko-Mazurskiej w Olsztynie, jest także członkiem kwartetu Warmińsko-Mazurski Kwartet Smyczkowy i zespołu barokowego Alna Consort.

Esperanza Hernández Muñoz
Grzegorz Niemczuk

Grzegorz Niemczuk

W styczniu 2017 roku Program Pierwszy Polskiego Radia zestawił chopinowskie interpretacje Grzegorza Niemczuka w jednym szeregu z tak wybitnymi artystami jak Martha Argerich, Maurizio Pollini i Adam Harasiewicz. Niewątpliwie miała na to wpływ rozwijająca się od kilku lat w zawrotnym tempie kariera młodego artysty, należącego obecnie do najbardziej aktywnych polskich pianistów klasycznych.
Jego bogata, międzynarodowa kariera solowa, trwająca już 17 lat, zawiodła go do wielu prestiżowych sal koncertowych na całym świecie. Pianista wystąpił do tej pory z ponad 400 recitalami i koncertami, odwiedzając 36 krajów na 6 kontynentach (Polska, Czechy, Cypr, Słowacja, Niemcy, Litwa, Rosja, Austria, Chorwacja, Serbia, Bułgaria, Szwajcaria, Włochy, Belgia, Francja, Hiszpania, Wielka Brytania, Rumunia, Finlandia, Norwegia, Etiopia, Tanzania, Japonia, Chiny, Korea Południowa, Singapur, Malezja, Australia, Peru, Brazylia, Ekwador, Kostaryka, Kolumbia, Stany Zjednoczone, Jamajka, Curacao). Często prowadzi swoje własne koncerty, wprowadzając słuchaczy w tajniki wykonywanej muzyki i przybliżając ciekawe fakty z biografii kompozytorów. Szczególnie ceniony jest w Azji: po spektakularnym debiucie solowym w Tokio w lipcu 2017 roku, w prestiżowym magazynie „Chopin" ukazała się niezwykle entuzjastyczna recenzja, Ten występ zaowocował kolejnymi zaproszeniami na recitale w Japonii (Tokio, Osaka, Nagoja, Sapporo, Asahikawa, Obihiro, Hakodate, Aomori), jak również kontraktem z magazynem „Chopin" na comiesięczne artykuły o wykonawstwie muzyki F. Chopina. W grudniu 2017 zadebiutował w Chinach, gdzie w ramach Festiwalu "Polskie Kręgi Sztuki" (największego festiwalu polskiej sztuki w Chinach) wystąpił w prestiżowej Beijing Concert Hall. Koncert ten odbił się szerokim echem we wszystkich najważniejszych mediach chińskich. Od tego czasu regularnie występował w Chinach, stając się ważną częścią festiwalu "Kręgi Sztuki". Jest również ulubieńcem norweskiej publiczności – wystąpił do tej pory w ponad 30 różnych miastach Norwegii, wszędzie wzbudzając wielki entuzjazm i otrzymując zaproszenia na kolejne występy. Pandemia COVID-19, która wybuchła na początku 2020 roku wstrzymała wprawdzie działalność koncertową pianisty, jednak otworzyła przestrzeń na aktywność w Internecie. Grzegorz Niemczuk w kwietniu 2020 roku rozpoczął bezprecedensowy i unikatowy w skali światowej projekt nagrań filmów-wykładów o wszystkich utworach Fryderyka Chopina, przeznaczonych przede wszystkim dla melomanów, chcących głębiej zrozumieć arcydzieła najwybitniejszego polskiego kompozytora. Do końca stycznia 2022 roku powstało 320 odcinków w dwóch wersjach językowych (po polsku i angielsku) publikowanych na YouTube oraz na oficjalnej stronie pianisty na Facebooku. Na rok 2023 planowane jest nagranie studyjne wszystkich utworów Fryderyka Chopina.
Pianista posiada bardzo rozbudowany repertuar obejmujący ponad 300 utworów solowych i 28 koncertów na fortepian z orkiestrą od epoki baroku po muzykę XX i XXI wieku.
Obecnie mieszka w Bielsku-Białej. Od października 2017 roku jest doktorem sztuki, pracując na Uniwersytecie Śląskim (Wydział Artystyczny) na stanowisku adiunkta. Jego studenci odnoszą sukcesy na ogólnopolskich i międzynarodowych konkursach pianistycznych. Jest również zapraszany do prowadzenia kursów mistrzowskich na wielu uczelniach muzycznych na całym świecie, w tym: the Nanyang Academy of Art w Singapurze, Norges Musikkhøgskole w Oslo, University in Agder, Kristiansand, University of the West Indies w Kingston na Jamajce, Uniwersytet Stanowy Santa Catarina we Florianopolis, Uniwersytet Stanowy w Porto Alegre, w Brazylii, Konserwatorium Muzyczne w Limie, w Peru, Xiamen University oraz Changde University w Chinach.

Dainius Pavilionis

Dainius Pavilionis urodził się w 1977 roku w Mariampolu na Litwie w rodzinie o bogatych tradycjach muzycznych. Ukończył szkołę muzyczną w klasie fortepianu zostając laureatem wielu konkursów. W 1992 roku podjął naukę w Konserwatorium im. J. Gruodisa w Kownie w klasie dyrygentury chóralnej. Od 1996 roku kontynuował naukę w Litewskiej Akademii Muzycznej w klasie prof. Povilasa Gylysa, a od 2002 roku na wydziale dyrygentury operowo-symfonicznej  w klasie prof. Juozasa Domarkasa, którego postrzega jako swojego mentora i muzycznego ojca. Po uzyskaniu dyplomu w 2006 roku został wykładowcą w macierzystej akademii, a w 2017 roku objął stanowisko kierownika katedry dyrygentury. Od 2006 roku jest dyrygentem Reprezentacyjnej Orkiestry Wojska Litewskiego. Środowisko muzyczne szybko dostrzegło w osobie Dainiusa Pavilionisa wybitnego dyrygenta i dlatego systematycznie współpracuje on m.in. z Litewską Narodową Orkiestrą Symfoniczną oraz Państwową Orkiestrą Symfoniczną w Wilnie. W latach 2010 – 2015 był dyrektorem artystycznym i dyrygentem w Państwowym Teatrze Muzycznym w Kłajpedzie, gdzie przygotował wiele premier m.in. „Wesołe kumoszki z Windsoru” O. Nicolaia, „Siostrę Angelicę” G. Pucciniego, „Hrabinę Maricę” E. Kalmana, „Doctora Aybolita” I. Morozowa i „Damę Pikową” P. Czajkowskiego.
Jest laureatem wielu nagród m.in. na IV Międzynarodowym Przeglądzie Młodych Dyrygentów im. Witolda Lutosławskiego w Białymstoku (2006) oraz na 8. Międzynarodowym Konkursie Dyrygentów im. G. Fitelberga w Katowicach (2007). Dainius Pavilionis dyryguje orkiestrami symfonicznymi nie tylko na Litwie i w Polsce. Zapraszany jest do prowadzenia koncertów w całej Europie. Od 1 września 2020 roku jest zastępcą dyrektora ds. artystycznych Toruńskiej Orkiestry Symfonicznej.

Dainius Pavilionis
Pohjantie Junior Big Band

Pohjantie Junior Big Band

W Pohjantie Junior Big Band (PJBB) z misata Kuopio gra około dwudziestu młodych muzyków w wieku około 13-19 lat. Większość członków zespołu ma obecnie 15-18 lat. Orkiestra rozpoczęła regularne próby na drodze Big Band'owej wytyczonej przez Krzysztofa jesienią 2016 roku, kiedy to orkiestry Szkoły Pohjantie (Kalevala)  na wiosnę skończyły 40 lat. Orkiestrę prowadzi Krzysztof Dobosiewicz.
Pohjantie Junior Big Band działa pod patronatem  Młodzieżowego Stowarzyszenia Muzycznego: "Nuorisomusiikki ry" w Kuopio. Celem działalności stowarzyszenia jest promocja muzycznej działalności młodych ludzi oraz wsparcie finansowe ich działalności. Stowarzyszenie jest tłem dla działalności chóru, orkiestry i zespołu klas muzycznych szkoły Kalevala.

Anna Radomska Gardyjas

Rozpoczęła naukę gry na skrzypcach w wieku sześciu lat w rodzinnym mieście Lublinie w Państwowej Szkole Muzycznej im. K. Lipińskiego w klasie prof.Teresy Staniak oraz prof. Oskara Ruppla.
Kontynuowała studia w Akademii Muzycznej we Wrocławiu w klasie prof. S. Czermaka, a następnie w Warszawie w klasie prof. M. Słubickiej i M. Rezler.
Uczestniczyła w wielu kursach mistrzowskich doskonaląc swoje umiejętności pod kierunkiem znakomitych pedagogów takich jak Z. Bron, O. Krysa, T. Wroński, Z: Zienkowski. Brała udział w wielu festiwaalch muzycznych w kraju i zagranicą (Olsztyn, Torun, Bydgoszcz, Bareuth, Zurich, Schruns, San Sebastian, Peralada, Renteria, Toledo, Capbreton etc.).
Po ukończeniu studiów podjęła pracę w Operze Kameralnej w Warszawie, a od 1989 roku jest solistą drugich skrzypiec w Orkiestrze Symfonicznej Nawarry. Mieszka w Pampelunie (północna Hiszpania).
Oprócz pracy w orkiestrze prowadzi szeroką działalność kameralną będąc członkiem - założycielem Quinteto Clásico de Pamplona, orkiestry kameralnej Camerata del Reyno de Navarra oraz orkiestry Europa Musicale. Współpracuje także z chórem Capilla de Musica przy Katedrze w Pamplonie, zespołem o ponad 700 - letniej tradycji. Z zespołami tymi podróżowała niemal po całej Europie, a ostatnio koncertowała w najważniejszych salach koncertowych Chin. Dokonała również wielu nagrań dal RTV Española i współpracuje z czołowymi kompozytorami Hiszpanii, dedykując również część swoich zainteresowań na odszukiwanie zapomnianych utworów kompozytorów nawarryjskich i baskijskich. W tym celu ścisle współpracuje z archiwum Musikaste  w Rentiera.
Prowadzi także działalność pedagogiczną, współpracując z najważniejszymi centrami edukacji muzycznej w Navarzrze i Kraju Baskow.
Od 2006 roku pełni honorowo funkcję doradcy do spraw kultury przy Konsulacie Honorowych Rzeczpospolitej Polskiej dla Nawarry, Kraju Basków oraz la Rioja.

Anna Radomska Gardyjas
Kamil Szafrański

Kamil Szafrański

Swoją przygodę z muzyką zaczął gdy miał 8 lat. Obecnie jest absolwentem studiów magisterskich na Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy w klasie akordeonu prof. Jerzego Kaszuby oraz dra hab. Stanisława Miłka. Jednak to nie koniec edukacji, podjął kolejne studia na kierunku Kameralistyka na ww. uczelni. Jest laureatem wielu konkursów, m. in. w Słupcy, Solcu Zdroju, Mławie. Pracuje w PSM I st. w Iławie, gdzie prowadzi klasę akordeonu. Nie ogranicza się do gry tylko na akordeonie. Każdego dnia zgłębia tajniki gry na trąbce, ale rownież i na perkusjonaliach grając w kapeli Zespołu Pieśni i Tańca "Ziemia Bydgoska" koncertując w kraju i za granicą. Interesuje się muzyką ludową, ale także folklorem miejskim. Jest akordeonistą w kapeli podwórkowej "Ferajna Bydgoska".

Joanna Natalia Ślusarczyk

Polska dyrygentka, laureatka wielu nagród na Międzynarodowych Konkursach Dyrygenckich. W marcu 2022 roku zdobyła II Miejsce na największym konkursie dyrygenckim dla kobiet „La Maestra Competition” w Paryżu. Podczas konkursu otrzymała także dwie Nagrody Specjalne: „French Concert Halls and Orchestras Commitee Prize” oraz „European Concert Hall Organization – Echo Prize”.
Joanna Natalia Ślusarczyk jest także laureatką II Miejsca na Międzynarodowym Konkursie Dyrygenckim „Jeunesses Musicales” w Bukareszcie (2018) oraz III Miejsca na Międzynarodowym Konkursie Dyrygenckim „First European Union International Conducting Competition” w Sofii (2018, Bułgaria). W kwietniu 2018 roku zdobyła I Miejsce na Międzynarodowym Konkursie Dyrygenckim „London Classical Soloists Conducting Competition” w Londynie. Otrzymała również Specjalne Wyróżnienie na Międzynarodowym Konkursie „The BMW International Conducting Masterclass and Competition” w Esposende (2018, Portugalia).
W sierpniu 2019 roku została Laureatką Nagrody Głównej „Rotary Club Siena” przyznanej przez maestro Daniele Gattiego w ramach Festiwalu „Accademia Musicale Chigiana” we Włoszech. Jest także zwyciężczynią międzynarodowych przesłuchań dyrygenckich w Budapeszcie, podczas których dostała się do Programu Mentorskiego Petera Eötvösa na sezon 2020/2021 (kwiecień 2019, Węgry). W marcu 2022 została wybrana do kolejnych dwóch programów mentorskich: „Taki Alsop Conducting Fellowship Mentoring Program” i „La Maestra Academy 2022-2024”.
W sezonie artystycznym 2018-2019 pełniła funkcję Dyrygenta-Rezydenta Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego w Katowicach. Absolwentka Dyrygentury Symfoniczno-Operowej na Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach w klasie maestro Mirosława Jacka Błaszczyka (dyplom z wyróżnieniem). Jest również absolwentką Akademii Muzycznej w Krakowie (dyplom z wyróżnieniem).
Poza licznymi koncertami w kraju, dyrygowała również w Stanach Zjednoczonych (Illinois, Ohio), Izraelu, Norwegii, Islandii, Wielkiej Brytanii, Portugalii, Francji, Niemczech, we Włoszech, Rosji, Bułgarii, Rumunii, na Węgrzech i na Ukrainie. Występowała między innymi z takimi orkiestrami jak: Orchestre de Paris w Filharmonii Paryskiej, Pannon Philharmonic, Paris Mozart Orchestra, Bucharest Symphony Orchestra, Danubia Orchestra Óbuda, Moldova Philharmonic Iasi, Chorakademie i Orchesterakademie WDR w Kolonii, London Classical Soloists Orchestra, Orquestra Clássica do Sul, Orquestra da Costa Atlantica, Pazardjik Symphony Orchestra, Orchestra Giovanile Italiana. Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Krakowskiej, Filharmonii Śląskiej, Opery i Filharmonii Podlaskiej, Filharmonii Świętokrzyskiej, Filharmonii Zielonogórskiej, Polskiej Filharmonii Bałtyckiej.
Swoje umiejętności doskonaliła na mistrzowskich kursach dyrygenckich – zarówno w Polsce jak i za granicą – w klasie mistrzowskiej maestro Daniele Gattiego we Włoszech, Colina Mettersa w Londynie, Achima Holuba – również w Londynie, Luisa M. Clementiego w Portugalii, Jonathana Bretta w Budapeszcie. W latach 2012-2014 była finalistką trzech edycji Międzynarodowych Kursów Dyrygenckich prowadzonych kolejno przez maestro Tadeusza Strugałę, Gabriela Chmurę oraz Jacka Kaspszyka. Jest założycielem i kierownikiem artystycznym Małopolskiej Orkiestry Kameralnej, a także dyrygentem Krakowskiej Młodej Orkiestry Kameralnej, z którą odbyła kilka zagranicznych tras koncertowych.
Uhonorowana została między innymi „Stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego”, „Stypendium Stołecznego Królewskiego Miasta Krakowa”, „Stypendium
Małopolskiej Fundacji Stypendialnej Sapere Auso”, a także „Nagrodą Główną Powiatu Krakowskiego” za wybitne osiągnięcia w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony kultury.

Joanna Natalia Ślusarczyk
Piotr Wrombel

Piotr Wrombel

Pianista, kompozytor i aranżer. Absolwent Wydziału Jazzowego Akademii Muzycznej w Katowicach w klasie profesora Wojciecha Niedzieli.
Jest przedstawicielem młodszej generacji muzyków jazzowych. Laureat festiwali i konkursów jazzowych takich Jazz Juniors, Jazz nad Odrą, Konkurs Improwizacji Jazzowej. Gra także na instrumentach klawiszowych. Bierze udział w wielu projektach jazzowych o zróżnicowanym charakterze. Jest pianistą uniwersalnym poruszającym się ze swobodą po różnych obszarach stylistycznych jazzu. Zauważalna jest także jego aktywność na scenie muzyki gospel, soul i pop. Współpracuje między innymi z takimi artystami jak, Edyta Górniak, Ewa Uryga, Kasia Cerekwicka, Tatiana Okupnik,  Zbigniew Namysłowski, Krzesimir Dębski, Wojtek Mrozek, Zbigniew Lewandowski, Janusz Szrom, Ryszard Rynkowski, Krzysztof Zawadzki.
Gra także w big-bandach i orkiestrach rozrywkowych, takich jak Kukla Band, Alex Band i Orkiestra Tomka Szymusia. Koncertował w różnych krajach Europy i w Stanach Zjednoczonych. Występował także z takimi artystami, jak Rick Margitza, Dean Brown, Mike Russell, Melanie Goerlitz.
Od niedawna prowadzi też działalność pedagogiczną, nauczając fortepianu jazzowego na Uniwersytecie Lubelskim oraz w Szkole Muzycznej II stopnia przy ulicy Bednarskiej w Warszawie.
Od lat bierze udział w Międzynarodowych Warsztatach Jazzowych w Chodzieży kierując sekcją rytmiczną akompaniującą wokalistom jazzowym w klasie Janusza Szroma.
 

Zbigniew Wrombel

Muzyk - instrumentalista, kompozytor i aranżer. Gra na kontrabasie i gitarach basowych.
Jest absolwentem Akademii Muzycznej w Poznaniu w klasie kontrabasu profesora Piotra Czerwińskiego. Od wielu lat zalicza się do czołówki muzyków jazzowych w Polsce. Grał w takich zespołach jak String Connection, Grupa Warsztat (laureat festiwali Jazz nad Odrą),  Walk Away, Air Condition Zbigniewa Namysłowskiwego, Vintage Band Spirituals and Gospel Singers, Classic Jazz Quartet i wielu innych. Współpracuje też między innymi z takimi muzykami jak Jan Ptaszyn Wróblewski, Krzesimir Dębski, Henryk Miśkiewicz, Jarek Śmietana, Tomasz Szukalski, Jan Jarczyk, Artur Dutkiewicz, Adam Wendt, Piotr Baron, Grzegorz Nagórski, Maciej Sikała, Wiesław Prządka, Wojtek Mrozek, Janusz Strobel Maciej Strzelczyk oraz wokalistkami i wokalistami: Hanną Banaszak, Haliną Zimmermann, Justyną Szafran i Januszem Szromem. Brał też udział w wielu festiwalach jazzowych, a także w międzynarodowych projektach jazzowych z udziałem takich artystów jak Melanie Goerlitz, Keith Dunn, Eb Davies, Jean-Paul Bourelly.
Współpraca na innych „frontach muzycznych” obejmuje różne formacje artystyczne takie jak na przykład orkiestry Zbigniewa Górnego, Wiesława Pieregorólki, Alex Band, Kukla Band. Grał też w legendarnym zespole „Marek & Vacek”.
Zbigniew Wrombel jest basistą uniwersalnym grającym na różnych instrumentach basowych od kontrabasu akustycznego począwszy, na gitarach basowych progowych i bezprogowych skończywszy. Jego wszechstronne zainteresowania muzyczne sprawiają, że porusza się swobodnie i chętnie po różnych obszarach stylistycznych. Preferuje nowoczesny jazz akustyczny i elektryczny zabarwiony odcieniami rhythm’n’bluesa, funku i muzyki latynoskiej. Prowadzi swoje własne zespoły jazzowe, najczęściej tria i kwartety. Lubi też pracę w studiach nagraniowych, gdzie jest chętnie zapraszany, nie tylko przez muzyków jazzowych.
Jako muzyk studyjny nagrał wiele sesji z różnymi artystami. Lista artystów jest długa i zawiera także wokalistów muzyki pop takich jak Zbigniew Wodecki, Andrzej Zaucha, Ryszard Rynkowski, grupa Vox, Eleni, Krystyna Prońko, Grażyna Łobaszewska, Piotr Schulz, Gabriel Fleszar, Andrzej Cierniewski.
Obok działalności koncertowej i studyjnej Zbigniew Wrombel często angażuje się w pracę dydaktyczną, prowadząc zajęcia na warsztatach muzycznych i jazzowych między innymi w Chodzieży, Puławach, Pułtusku.
 

Zbigniew Wrombel
Julianna Vinci i Bartłomiej Fraś

Julianna Vinci i Bartłomiej Fraś

Julianna Vinci i Bartłomiej Fraś od 2018 roku regularnie występują wspólnie w różnego rodzaju zespołach kameralnych. Oboje są studentami Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach, Julianna Vinci w klasie wiolonczeli dr hab Natalii Kurzac-Kotuli, a Bartłomiej Fraś w klasie skrzypiec prof. Szymona Krzeszowca. Od 2020 roku rozpoczęli współpracę w ramach duetu wykonując szerokie spektrum repertuaru od baroku aż po muzykę współczesną. 
Są laureatami czołowych nagród na wielu konkursach w Polsce i zagranicą między innymi w Londynie, Salzburgu i Atenach. Swoje umiejętności w zakresie gry solowej oraz kameralistyki do-skonalili pod okiem uznanych pedagogów takich jak Zakhar Bron, Pinchas Zukerman, Gidon Kre-mer, Amanda Forsyth, Alexander Gebert, Danjulo Ishizaka, Maria Szwajger-Kułakowska, Marek Moś, Paweł Głombik, Konstanty Andrzej Kulka i Martyna Pastuszka.
Bartłomiej Fraś jest dwukrotnym stypendystą Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2016 i 2020 rok) oraz stypendystą Programu Młoda Polska. Julianna Vinci została wyróżniona stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w 2021 roku.

Zespół Infected

INFECTED to grupa muzyków, która na początku 2013 roku rozpoczęła współpracę od... przyjaźni i wspólnej wizji artystycznych przedsięwzięć.
Zespół w żaden sposób nie ogranicza się w swojej twórczości i interpretacjach. Ten muzyczny koktajl w połączeniu z wirtuozerią muzyków tworzy niepowtarzalną i niezapomnianą atmosferę podczas koncertów, stawiają na wyrazistość brzmienia i szczerość przekazu.
Całość zdecydowanego brzmienia dopełnia szereg nowych, oryginalnych aranżacji lidera zespołu – Marcela Maniewskiego. Muzycy odnajdują się w niezwykle bogatym repertuarze, począwszy od ich własnej muzyki, poprzez funky, dance, jazz, pop, do największych i najpiękniejszych przebojów wszech czasów.
Od 2013 do 2018 roku zespół działał pod nazwą Infected Blues. Od dłuższego czasu jednak w grupie funkcjonował skrót myślowy, w związku z czym ostatecznie we wrześniu 2018 r. muzycy zmienili nazwę na soczyste INFECTED.
Zespół w swojej karierze otrzymał liczne nagrody, m.in. w 2014 roku III miejsce na DERBACH BYDGOSKICH, w 2014 r. III miejsce na ROCK PIOTRCOVIA FESTIVAL. W 2019 r. zadebiutowali utworem „ANIOŁ” w rozgłośni radiowej Trójki Polskiego Radia.
Muzycy współpracowali z wieloma wokalistami polskiej sceny muzycznej. Występowali na koncertach plenerowych, tematycznych, rodzinnych (m.in. podczas wesela córki Magdy Gessler – Lary, gdzie zespół został doceniony przez śmietankę polskiego show-biznesu).
Pod koniec 2017 r. stałym wokalistą zespołu został pianista i główny kompozytor - MARCEL MANIEWSKI, którego kompozycje na początku 2018 roku nagrane zostały w MG Studio (“Anioł”, “Take more love”, “Hipnoza”).

Zespół Infected